ДҮКЕН ТАУАРДЫ ҚАНДАЙ БАҒАМЕН САТУЫ КЕРЕК?

Азық-түлік супермаркеттерінде тауардың бағасы мен чектегі баға сәйкес келмеуі жиі кездеседі. Дүкен тауарды қандай бағамен сатуы керек? Кассадан айырмашылықты талап етуге бола ма?

ҚР «Тұтынушылардың құқықтарын қорғау туралы» Заңының 24-бабына сәйкес, дүкен тауарды баға белгісінде көрсетілген құнымен сатуға міндетті. Көрсетілген баға – бұл жария оферта, оны сатушы орындауға міндетті. Сіз баға айырмашылығын қайтаруды талап етуге толық құқылысыз.

Тұтынушы бұл жағдайда не істеуі керек (қадамдық нұсқаулық):

Бағаны тіркеңіз: Тауардың, оның бағасының және орналасқан жерінің фотосуретін түсіріп, баға белгісін тіркеңіз.

Кассирге/Әкімшіге жүгініңіз: Баға айырмашылығын көрсетіңіз. Дүкен қызметкерлеріне ҚР «Тұтынушылардың құқықтарын қорғау туралы» Заңының 24-бабын еске салып, қайта есептеуді және тауарды баға белгісіндегі бағамен сатуды талап етіңіз.

Қайтаруды талап етіңіз: Егер тауар жоғары бағамен соғылған болса, артық төленген соманы дереу қайтаруды талап етуге құқығыңыз бар.

Шағым ресімдеңіз (Претензия): Егер әкімшілік бас тартса, дүкен басшылығының атына айырмашылықты қайтаруды талап ете отырып, жазбаша шағым (претензия) жазыңыз. Дүкен оған 10 күнтізбелік күн ішінде жауап беруге міндетті.

Мемлекеттік органдарға жүгініңіз: Шағым бойынша бас тарту немесе жауап болмаған жағдайда, сіз тұтынушылардың құқықтарын қорғау жөніндегі уәкілетті органға шағым бере аласыз.

Пікір қалдыру

Пікір қалдыруда электронды почтаңыз жарияланбайды